Tuesday, August 19, 2008

Akif da pandai gelak...


Kat sebelah ni pic terbru Akif... umur die skang da mencecah 47hari... skrg nih dia da pandai gelak... pg tadi awal dia bangun kul 4pg...dia x menangis tp sibuk 'main' seorg diri... aku perhatikan dia dari jauh...dia mcm bercakap dan kdg2 dia gelak... bila aku mula menegurnya dia seakan kenal aku ibunya...nyaring btol suara dia smpi satu umah x bole tdo... huhuhuu mana x bising dgr suara dia jer... mata aku ngantuk x tertahan rasanya,... tp aku seronok bila lihat dia da mahu 'bermain' bila dia nmpak je aku dia cuba mengangkat diri dia mcm suruh aku angkat dia...bila diangkat dia terhenjut2 mahu ditimang... alahai akif, kul 4pg nak main timang2? sabor je laaa....nak x nak kene gak layan dia sampai dia tertido semula... pukul 7pg baru dia tertido...susu da puas dia minum... haiii.. akif...akif....

1 comment:

zulsa @ Ahmad Faizul Bakti said...

assalamualaikum,

Semoga bahagia bersama insan insan tersayang. sambil membina keluarga bahagia, tingkatkan ilmu dan banyak bertanya org sekeliling.

tawakal dalam mewarnakan anak agar menjadi insan yg berguna utk agama, bangsa dan negara.